Бебі
Інформація
Медичний центр "Бебі" розташований за адресою: Київ, вулиця Курнатовського, 7. Це заклад охорони здоров'я, який надає широкий спектр послуг. У цьому закладі ви можете отримати вакцинацію для дітей, цифровий рентген, комп'ютерну діагностику зору, тимпанометрію, електроенцефалографію та інші медичні процедури. У "Бебі" працюють висококваліфіковані фахівці з різних галузей медицини, які готові надати консультації і надійну допомогу. Не забудьте зробити попередній запис на прийом!
Фото
Контакти
вулиця Курнатовського 7, Дніпровський район, 02000 Київ, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 19:00
Вівторок:
09:00 - 19:00
Середа:
09:00 - 19:00
Четвер:
09:00 - 19:00
П`ятниця:
09:00 - 19:00
Субота:
09:00 - 14:00
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Добрий день! Дуже дуже неприємна ситуація вийшла сьогодні в нас з цією лікарнею ( Це просто не повага зовсім до своїх пацієнтів... Пояснюю, я записала сина до кардіолога на кардіограму та Узи серця... Але мені перетелефонували на наступний день та повідомили що кардіолога не буде тому запис переносимо,я погодилася.сказала що добре. Але на узи ми точно будемо. Сьогодні мені телефонують та повідомляють що приїдьте раніше тому що у лікаря є останній запис на 16:00. А ми на 17:15, що нас чекати він не буде. Але ми ж теж розрахували свій час та не можемо приїхати раніше, тому що працюємо. Дуже шкода що коли ти звертаєшся до лікарні,і не просто так...А тобі в часній клініці ось так відмовляють. Та телефонують цілий день та змінюють час."
"Одразу зазначу відгук стосується не лікарів центру а окремої особи в реєстратурі центру. Ми дуже хотіли попасти до Рябчун А.В бо не раз чули про його професіоналізм. Навіть вже віддали йому свої документи на декларацію при Бебі центрі. Пройшов місяць, нам без потреби було звертатись, а вчора пішли до центру. Груба і некоректно особа в реєстратурі з притензіями повідомила що вона мені дзвонила декілька днів а я не відповідаю. Вияснили, що вона не вірно розібрала останню цифру мого номера в почерку лікаря. Кажу там на другій копії є повторно написано номер, де чітко 5 замість 3. А на першій є ще номер тата, якщо Ви не додзвонились до мами. Взагалом, вона не винна, і не повинна виясняти це не її робота, і таке інше. Кажу ми прийшли не просто так, дитина захворіла, як попасти на прийом до лікаря. Відповідь лишайте свої копії Вам протягом тиждня передзвонять.Інших варіантів не має. Ви серйозно? дитина хвора і ми будемо чекати,поки Ви нарешті створити цю декларацію? (всі ми знаємо, що це 5хв справа) Але ж ні, треба чекати тиждень. Нічого не маю проти лікарів, які там працюють, а ось про роботу центру(не доздвонитись, не записатися і т. п) читала неодноразово і на собі впевнилась, що відношення від персоналу в реєстратурі жахливе."
"Зайшла сьогодні з проханням поміряти тиск,так як стало погано по дорозі, в аптеках по дорозі отримала беззаперечне "НІ" "У нас немає чим". В реєстратурі, не відволікаючись від телефону, тьотя сказала: "у нас некому, доктор один на приеме, я знаю,что в аптеках меряют". І це жесть... Це медичний заклад... дитячий... людина каже: "мені погано", а їй :" у нас один доктор на приеме"....."идите в аптеку". Я В ШОЦІ! Якщо б мій стан дозволяв мені влаштувати концерт,то я б визвала швидку прямо туди, і повідомити відеозномкою міську владу, бо реально я в шоці. Я розумію, що аптеки займаються комерцією і їм пофіг погано тобі чи добре,але тут медичний заклад. Бажаю тьоті в реєстратурі не потрапляти в таку ситуацію і мати більше людяності, бо ви, по -перше, людина, по-друге,ви працівник медичної установи, по-третє,з вами теж таке може трапитись...."
"ЖАХЛИВЕ ХАЛАТНЕ СТАВЛЕННЯ!!! Не можу написати нічого про лікарів, візит в клініку завершився на рецепції. За 2 тижні записали дитину на УЗД кульшового суглобу. В назначений день приїхали на прийом, підійшовши на рецепцію дівчина яка там сиділа не привіталася і не піднімаючи голову почала запитувати дані дитини, дійшовши до віку вона відрізала «вам не будут делать узи» як спитала що значить не будуть? У відповідь «не будут, узи делают до 6 мес» ВСЕ…. Розмова адміністратора приватної клініки. На вулиці жара, дитина маленька, тут я почала втрачати самовладання і підвищувати тон розмови, і адміністратор почала вступати в конфлікт замість намагатися його погасити. Я попросила покликати старшого, дівчина поруч сказала що це вона і покликала мене поговорити в кабінет. Там я почула що лікар який направив нас на узд не компетентний так як не зорієнтував нас коли треба проводити узяв. Питання до вас, якщо ви позиціонуєте себе як приватна клініка чому адміністратор при записі не уточнила цю інформацію, вона ж знала для чого вона записує дитину! (Питання лікарю який нас направляв ми поставимо, питання в іншому недопрацювання адміністраторів цієї клініки). Далі була якась не зрозуміла розмова, типу ви, та щось ви не так і не те. В кабінеті в мене уже потекли сльози, просто не витримала, так як старший адміністратор тільки звинувачувала і не намагалася хочаб вибачитись! Я думаю якби я не почала сварку то нас би просто відправили б додому тай по всьому, хоча повернулись ми і так без нічого. Я не стала більше нічого виясняти і поїхала з донечкою додому! Дуже прошу директора чи головного лікаря звернути увагу на персонал який працює в ДИТЯЧІ КЛІНІЦІ, пацієнти маленькі і їм потрібно більше уваги, чого персонал не надає. ПС говорять російською мовою, про прийом нам не нагадали (перший раз з таким зіткнулася). Якщо ви берете кошти за послуги та говорите про свій рінень то хоть трохи відповідайте заявленим стандартам! Нажаль рекомендувати вас не можу і не буду нікому!"
"Власники закладу, поясніть. Чому дівчата на ресепшн розмовляють російською мовою? Чому лікар дає заключення, де все прописано російською? А може я не розумію цю іноземну мову! Куди на це скаржитись?"
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото