СантаЛен - медичний центр в м. Київ (Виноградар) проспект Правди 41В, Подільський район, Київ
Інформація
СантаЛен - медичний центр у м. Київ (Виноградар) пропонує широкий спектр медичних послуг для дорослих та дітей. Наші досвідчені фахівці забезпечать вам якісну консультацію та лікування у зручний для вас час. Ми пропонуємо програми з догляду за малюками, вакцинацію, ультразвукову діагностику, лабораторні аналізи та багато іншого. Запишіться за телефоном або онлайн, і ми завжди будемо поруч у ваш час потреби! Відвідайте нас за адресою: проспект Правди, 41В. ¡Запрошуємо до СантаЛен - вашого надійного медичного партнера! ¡Ваше здоров'я - наш пріоритет! ¡СантаЛен - завжди поруч у потрібний момент! ¡СантаЛен - медичний центр © 2015 - 2022! ¡Запис по телефону: ¡Запрошуємо! ¡"
Фото
Години
Понеділок:
08:00 - 20:00
Вівторок:
08:00 - 20:00
Середа:
08:00 - 20:00
Четвер:
08:00 - 20:00
П`ятниця:
08:00 - 20:00
Субота:
08:00 - 18:00
Неділя:
09:00 - 15:00
Відгуки
"Був на консультації у лікаря - Кривошея Любов Сергіївна. Дякую за професіоналізм та уважність! Задоволений прийомом."
"Дякую персоналу клініки за компетентність. Хочу відмітити лікаря - невролога Устимович Оксану Миколаївну за знання своєї справи та за людяність."
"Була в клініці декілька раз, останній раз 30.09 на прийомі у гінеколога Михайлової. Після цього прийому в клініку більше не прийду. Лікар відповідала односкладно на мої питання, замість пояснень, за якими ти власне і йдеш до лікаря. Спочатку вона була дуже невдоволена, що я записалась на прийом, а хотіла ще і узд провести. Після узд на моє питання "що це за міоматичний вузол, яка його природа і прохання пояснити" почула відповідь "я ж вам сказала, це міоматичний вузол". Дякую, я почула це з першого разу, але лікар нічого не прояснила. Далі лікарка НЕ запропонувала консультацію (як мало б бути в приватній клініці), а просто мовчала, поки я не сказала, що у мене є питання на які я б хотіла почути відповідь, на що лікар відповіла "так я ж вас питала, вам консультацію чи узд" відповідним тоном. Я погодилась на консультацію, що було помилкою, бо на всі скарги лікар відправляла до суміжних спеціалістів, без будь-яких додаткових пояснень, що як на мене, говорить про некомпетентність лікаря. В завершенні "консультації" я перепитала по фото узі, на що лікарка знову роздратовано "я ж вам вже казала що це", ну і на завершення, лікар приписала вагітній те, що заборонено інструкцією в самому лікарському засобі. Помилкою було те, що я не поскаржилась одразу адміністратору і заплатила за прийом, але перше ж бажання було бігти звідти як мога далі, бо враження що я прийшла не в приватну клініку, а в радянському союзі в жек. Як на мене, більше 1000 гривень таке обслуговування не коштує, тепер маю нести додаткові витрати, щоб таки адекватний лікар прояснив всі моменти по здоров'ю. UPD Після цього відгуку зі мною зв'язався адміністратор, повідомив, що з 01.10.21 Михайлова вже не працює в клініці. Перепрошували за ситуацію, що склалась і запропонували безкоштовну консультацію в іншого лікаря. Я погодилась, адже сам центр складає дуже приємне враження і у мене таки залишились питання без відповіді. Консультувалась у лікаря Маслянко, залишилась дуже задоволеною. Лікар приємна і компетентна, дуже уважна до пацієнта. Пояснила всі аспекти, зробила повторне узд. Всі витрати клініка взяла на себе. Дякую, за таку реакцію на відгук, це підтверджує що для вас репутація і здоров'я клієнта первинне."
"UPD внизу Давно планувала лишити відгук про центр але не доходили руки. Дуже не раджу гінеколога-Михайлову Анну Валеріївну (Виноградар). Прочитавши гарні відгуки про клініку записалась на прийом, лікаря я не обирала адже вірила, що всі в цій клініці спеціалісти. Цю ситуацію вже розбирали на ресепшені і менеджерка Оксана,повідомила, що візьме під власний контроль, але так ніхто нічого і не зробив. Опишу ситуацію. Ми з чоловіком плануємо вагітність. Зі здоров"ям все нормально, але щоб збільшити шанси і знати напевне день овуляції лікар-гінеколог порадила звернутись у клініку поруч з домом, щоб провести фолікулометрію. Я набрала Санта Лен, що відкрився поруч і запитала чи проводять вони цю процедуру і чи можна її у них пройти. Сказали - так. Спочатку УЗО, що проводить їхній гінеколог, потім вона мене зорієнтує по датам коли приходити на повторне обстеження, такий собі "моніторинг фолікулів". Прийшла на прийом, лікар провела УЗО. Я розказала їй ціль приходу, що у мене немає скарг, узо свіже маю, 11 день циклу, але мені потрібно знати, що там з фолікулами і коли матиму точний день овуляції , щоб перепровірити календарний цикл і збільшити шанс на зачаття. І оскільки в Санта Лен спочатку потрібне повторне УЗО, то сподіваюсь, що лікар розкаже мені про подальші дії. Михайлова Анна - мені в процесі УЗО сказала, що у мене "все нормально", що я і так знала, про подальші дії, коли приходити на фолікулометрію, чи якісь коментарі щодо можливої дати повторного обстеження - не сказала. Зазвичай навіть на звичайному УЗО кажуть, що в цьому циклі працює правий чи лівий яєчник, що бачать достигання фолікула, що приблизно за 2-3 дні буде овуляція і т.д. Сказала "звертайтесь до власного лікаря, я вам все написала", як в поліклініці на прийомі. Навіщо мені звертатись до іншого лікаря, якщо я і так на прийомі у лікаря гінеколога? Так написала, що лівий і правий яєчник містить фолікули, але мене не це питання цікавило, це і так зрозуміло, що в 11 день циклу вони містять фолікули. Який сенс обстеження був, я взагалі не розумію. Просто оплатити послуги клініки? Вони не так багато на мені заробили, скільки могли б. Після обстеження підійшла до ресепшена, пояснила ситуацію. Мені сказали, що спитають у лікаря, як так вийшло, що головну ціль прийому і коли потрібне повторне дослідження так і не озвучили. Ввечері передзвонили, сказали, що дали мій телефон лікарю і вона мені набере. Мене так ніхто і не набрав. За кілька днів, перепитали, чи зв"язувався зі мною лікар, коли почули, що ні, сказали, що ще раз нагадають. Я сказала, що чекатиму, єдине що буду не на зв"язку з 19-00 до 20-00. О 20.00 я ввімкнула телефон і побачила смс про пропущений дзвінок біля 19.30. Не впевнена чи була то лікарка але одразу перенабрала. Дзвоню до кінця гудків - ніхто не відповів, потім ще раз - те саме. За третім разом, за певний час і на наступний день телефон було вже відключено. Дзвонити в клініку, говорити знову з ресепшеном, я не стала, адже за цими перепетіями, час ішов, і в цьому циклі я вже свою можливість прогавила, бо звернулась не в ту клініку. Треба було знову іти на дослідження в наступному місяці але до Санта Лен я вже не пішла. Можливо інші спеціалісти непогані, але лікаря Михайлову я не раджу. UPD. Після даного відгуку передзвонив головний лікар і запропонував консультацію/або плановану мною процедуру у компенсацію за невдалий візит. Лікарка на цей раз була гінеколог Жидковська. Спеціалістка мені сподобалась. "Небо і земля" в порівнянні з попередньою. Уважна і приємна. Єдине, що ресепшен на черговий візит знову переплутав дні. І замість запису на "завтра" в клініку на Виноградарі записав мене на "післязавтра". Коли я прийшла на ранок на візит, виявилось, що переплутали. Переслухали телефонний дзвінок, з"ясували, що дівчина на ресепшені помилась. Запропонували їхати в Ірпінь, бо Жидковська в той день працювала там. Оскільки ситуація не чекала, довелось їхати туди. - 4 години життя і оплата дороги уди і назад. Але в той день в Ірпіні на консультацію гінеколога була -20% знижка. То фактично за рахунок неї покрила дорогу. Отака цікава клініка))"
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото