Фалькон-Авто Столичне шосе 90, Голосіївський район, Київ
Інформація
Фірма "Фалькон-Авто" - це автосервісний центр, розташований за адресою: Київ, Столичне шосе, 90. Ми пропонуємо широкий спектр послуг з ремонту та обслуговування автомобілів різних марок і моделей. Наші кваліфіковані механіки та спеціалісти з великим досвідом готові вирішити будь-які проблеми з вашим авто. Звертайтесь до нас і ми зробимо все можливе, щоб ваш автомобіль був у найкращому стані!
Фото
Години
Понеділок:
09:00 - 18:00
Вівторок:
09:00 - 18:00
Середа:
09:00 - 18:00
Четвер:
09:00 - 18:00
П`ятниця:
09:00 - 18:00
Субота:
Вихідний
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Компанія з високим рівнем організації та дисципліни. Співробітники є досвідчені і компетентні фахівці саоєї справи, - справжня команда."
"Kia Sportage 2019, пробіг 5200, почав рватися ремінь приводу генератора уздовж! гарантія на розхідники у Кіа відсутня! У сервісі (Автоцентр на Борщагівці) сказали, що такий випадок у них перший раз. На моє прохання усе ж таки посприяти тому, щоб ремінь було замінено як гарантійний випадок, було сфотографовано ремінь і відправлені світлини до імпортера "Фалькон-Авто" із запитом чи можна замінити як гарантійний випадок. У "Фалькон-Авто" назустріч не пішли, сказали керуватися положеннями офіційної гарантії. І чхати вони хотіли, що автівка ламається уже на 5тис - ваші проблеми! Мабуть справи ідуть надто вже добре у Кіа в Україні, якщо вони дозволяють собі комплектувати авто мотлохом, що рветься через 5т км!!! Запасних ременів у них немає ніде в Україні, уявіть! Ремінь треба чекати орієнтовно 2 тижні поки приїде "з Європи"!! Зараз дуже шкодую, що взагалі зв'язався із ними: можна було купити ремінь і поміняти в той же день, розхідники на Кіа - проблема тільки для офіціалів! Не кажучи про те, що це було б утричі дешевше... Фото ременя та сторінку із гарантією прикріпляю. ... Коли приїхав забирати авто, мене чекав приємний сюрприз: усе таки вони вирішили зробити заміну як гарантійний ремонт, також на ремінь була дана гарантія півроку або 3000км. Дуже приємно, що дистриб'ютор усе ж таки вирішив владнати проблему красиво. Дякую! Хоч і довелося почекати..."
"Купив kia sportage, через 6 місяців обліз руль. В хюндаї це гарантія а в кіа не гарантія, пояснюють що за 6 місяців руль зносився природнім чином і це не являється браком."
"У лютому місяці 2011 року в автосалоні я придбав автомобіль KIA SPORTAGE, передній привід, автомат, 2.0 бензин. Під час проведення першого ТО мені був поставлений масляний фільтр із дефектом в корпусі. З цією проблемою я звернувся до компанії KIA в м. Чернігів. Там мене поінформували, що проводити заміну фільтра вони не будуть, так як ці роботи виконувались в автоцентрі в м. Київ. Таким чином, я знов за власні кошти оплатив вартість чергового масляного фільтра та масла для двигуна. В подальшому знов прийшлося звертатися до сервісного центру, а саме замовити фарбування задньої лівої двері. Був день, як день. І ось, о 15:00 мені телефонує менеджер по роботі з клієнтами та повідомляє, що машина готова, двері пофарбовані. О 16:00 в сервісний центр їде моя дружина на 8-му місяці вагітності, але взагалі не знаходить авто, тому що його фізично немає на території автосалону. Машину доставляють лише о 20:00. Співробітники сервісу свої дії пояснюють тим, що фарбувальні роботи проводяться в м. Бровари, тому виходить така накладка з часом. Яким чином ця інформація стосується мене та моєї дружини, та навіщо мені о 15:00 повідомляли про готовність до видачі автомобіля, я не зрозумів. Чергове ТО я проводив в "Автоцентрі на Столичному" (м. Київ, Столичне шосе, 90). Після проведених регламентних робіт менеджер по роботі з клієнтами надав рахунок для оплати, де була вказана сума, яка сплачується після виконання робіт, передбачених для авто з ПОВНИМ приводом. Але у мого автомобіля ПЕРЕДНІЙ привід. Буквально наступного дня під час пересування по м. Києву вийшла з ладу запчастина (точну назву не пам'ятаю). Внаслідок цього значно знизився рівень масла в АКПП. Машина подальшої експлуатації не підлягала. Це результат ТО. За моїм автомобілем було направлено автоевакуатор. Територіально авто знаходилось на бульварі Перова. О 15:00 машину було завантажено на платформу. На ділянці маршруту від бульвару Перова до ст. метро "Гідропарк" водій зупинився 11 разів, так як двигун тягача відмовлявся нормально працювати. В районі метро евакуатор зупинився на дуже довгий час. Мій автомобіль прийшлося розвантажити з платформи та викликати інший автоевакуатор. Таким чином, подолання відстані у 20 км., завдяки діям співробітників "Автоцентру на Столичному", зайняло 5 годин. Що стосується сервісу "Чернігів-авто" в м. Чернігів. Я неодноразово звертався для проведення різноманітних робіт. Останній раз для заміни задніх салейнтблоків ходової частини. Виконання цих робіт передбачає, що після заміни розходних матеріалів буде проведено "розвал-сходження". Але цього не робили, просто поставили перед фактом, що сервіс зачиняється та запропонували звернутися в інше місце. Без альтернатив. 09.01.18 року я звернувся до сервісу для діагностики автомобіля. Результат діагностики. Випала права напіввісь. В диференціалі виявлено сторонній предмет (деформована пластикова транспортувальна заглушка). В результаті - знос шліців диференціалу та внутрішнього шрусу напіввісі. Рекомендовано заміну диференціалу та внутрішнього правого шрусу напіввісі. Таким чином, сторонній предмет потрапив до частин та механізмів або на заводі-виробнику, або під час проведення різноманітних маніпуляцій з моїм автомобілем у філіях корпорації "Укравто" (Фалькон). Перед пoкупкою автомобілів KIA та перед "сервісним" обслуговуванням ще раз зважить всі "так" або "ні". ОБОВ'ЯЗКОВО ЗБЕРІГАЙТЕ ВСІ КВІТАНЦІЇ ТА ПЕРЕЛІКИ ВИКОНАНИХ РОБІТ!!! За все викладене несу персональну відповідальність. Хто мене знає, зробить правильний висновок."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото