Турбосто - ремонт турбин, ТНВД, форсунок, пневмоподвески, очистка сажевых фильтров
Інформація
ненного на автомобилях. С помощью этого тестера мы можем быстро и точно определить неисправности в электронных компонентах турбины и произвести качественный ремонт.
Наше СТО "Турбосто" специализируется на ремонте турбокомпрессоров, ТНВД, форсунок, пневмоподвески и очистке сажевых фильтров. Мы предлагаем срочный ремонт турбин с гарантией 3 года. Наши специалисты профессионально проведут диагностику, ремонт и установку вашей турбины, обеспечивая высокий уровень сервиса.
Записаться на ремонт можно по телефонам: (050) 73-43-992, (097) 12-44-338. Мы работаем с понедельника по субботу с 8:30 до 18:00, а также с 09:00 до 19:00. Наш адрес: Київ, вулиця Юрія Іллєнка, 48 В. Обращайтесь к нам, и ваш автомобиль будет работать как новый благодаря качественному ремонту турбины на нашем сервисе "Турбосто".
Фото
Контакти
вулиця Юрія Іллєнка 48 В, Шевченківський район, 04119 Київ, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 18:30
Вівторок:
09:00 - 18:30
Середа:
09:00 - 18:30
Четвер:
09:00 - 18:30
П`ятниця:
09:00 - 18:30
Субота:
09:00 - 18:30
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Після візиту на рівненську філію цієї ""шарашкіної контори" думав, що там дно, але приїхав до головного відділу у Києві і тут постукали знизу. Сказати, що повні профани і аферисти - це нічого не сказати. Але по порядку. Про Рівне писав відгук раніше, там не змогли допомогти, лише забрали два тижні часу і скерували до головного відділу. Приїхав з конкретним "діагнозом" по турбіні (вийшов з ладу актуатор, виключно електрична проблема), який відразу озвучив і запитав чи можуть допомогти? Не дивлячись на подану інформацію, турбіну розібрали до болтика і наплели, що вона майже мертва (авто 2019 року), лише чаклун може її оживити, але за дивним збігом обставин, у них є така єдина, остання турбіна і вони з радістю поміняються зі мною за якихось 26 000 грн, при тому, що за 23 тис грн я міг купити нову турбіну. На моє уточнення, що потрібно лише поміняти зіпсований актуатор, все решта мене влаштовує по роботі турбіни, принаймні так було до цього, через кілька днів повідомили, що їм не під силу справитися з такою проблемою. І почалося... тиждень часу повернути мою турбіну у них не виходило, на дзвінки не реагували, просто ігнор. І лише, коли вийшов на когось з керівництва, дивом вона знайшлася і поїхала до мене. Мовчу про те, що спеціально робив ящик з фанери, щоб в дорозі нічого не пошкодили, турбіна приїхала просто в картоні. Розібрана на молекули і без деяких запчастин. Знову дзвінки, нерви, ігнор і тиша. Після особистого візиту знайшовся і ящик, і запчастини, яких не вистачало. Що саме цікаво, на моє запитання, скільки вони готові заплатити за мою "зіпсовану" турбіну, якщо я купую собі нову, відповідь перевершила усі сподівання - тисяча грн, ну, максимум дві. Висновки робіть самі. Склалося враження, що головна задача цього колгоспу - розвести максимально клієнта на гроші, а якщо не вдалося, то тупо в ігнор. Максимально безвідповідальне, безсовісне і позбавлене будь-якої логіки відношення до клієнта. Ворогу не порекомендую такого "сервісу". Якщо маєте лишні нерви, гроші і час - тільки в такому випадку можете сюди завітати. Повне дно в усіх аспектах."
"Турбіна не прожила і три місяці після ремонту. Звернувся сюди мій близький родич, на Nissan Primastar 1,9 cdi. Турбіна, через пошкоджений повітряний фільтр, постраждала від образиву(піску). Турбіну зробили, каталізатор помили, взяли аж 500$. Коли власник забирав авто, двигун до 2000 обертів набирав їх дуже погано, хоча до цього таких проблем не було. Йому назвали купу причин даного явища, але точно не турбіна, так як вона зроблена. На наступний день авто потрапило до мене, так як жор масла ніде не дівся. Виявилось що майстри знімаючи, ставлячи турбіну не помітили, що двигун повністю мертвий і там з сопуна валить як із вихлопної. Після капремонту двигуна, я встановив дану турбіну, яка проїздила після ремонту пів дня назад, проблема з поганим набиванням обертів до2000 не ділась, після повної діагностики всіх систем виявилося що клапан вестгейт ніхто не регулював після зборки в даній конторі(про це свідчило повністю закисший механіз регулювання і представник даного сто потім теж зізнався. Після ремонту турбіни, через 3 місяці( після ремонту двигуна пройшло 2 місяці) турбіна потекла повністю, вал мав шалений люфт. Стогодні здали по гарантії, чекаєм результат. На момент кап ремонту і на момент коли турбіна вмерла повторно проблем з тиском масла в двигуні не було. Перший раз вмерла разом з поршневою групою через образив, другого разу чекаєм результат їхньої діагностики. Шкода що не можна додати відео люфту валу турбіни."
"Записався на чистку системи кондиціонування. Попередньо уточнив яким саме способом її роблять на даному СТО. Мені відповіли, що пінним очисником помиють випаровувач через трубку конденсата і зроблять озонування. Це буде коштувати 400грн. Їхав на 17 годину з Троєщини по всім пробкам до них на Дорогожичі, тому що саме в цьому СТО обіцяли помити випаровувач. В результаті приїхав, мені просто відповіли, що мити вони не зможуть і такого не роблять, можуть зробити озонування за 350 грн. Ні вибачень, ні будь яких альтернатив. Хочете зробимо, ні то ні. Довелося їхати назад 1,5 години додому по пробкам. Просто в тупу викатав бензин та витратив свій час. Цю саму процедуру я міг би виконати в себе на районі."
"Настільки хороша компанія що має людину для видалення негативних коментарів, мій ду'е негативний коментар було видалено сьогодні, і по моєму питанні так і немає рішення від цієї величної компанії. Не рекомендую з ними зв'язувати !!! Напишу ще раз Привіз турбіну на ремонт в суботу, ні акту прийнятих робіт нічого, тільки записали номер. Передзвонили близько 5 і сказали що турбіна капітальному ремонту не підлягає, потрібно повністю міняти все, було озвучено ціну в 5600 або 6500 (в залежності від запчастин). Прийнявши рішення не ремонтувати турбіну ціну знизили до 4400 так як би будуть дешевші запчастини, і сказали що в понеділок до 17:00 буде готова. Понеділок, дзвоню 16:00 спиратися чи турбіна зроблена у відповідь, а якій номер замовлення (якого мені не дали а тільки на листочку записали РЕНО і мій номер телефону і кинули в кульок з турбіною) кажу номера немає і розказую те саме, кажу а так є але ще не готова, питаюсь до 17:00 буде готова? Кажу так і того ні 17:00 ні 18:00 турбіна не готова, кажуть що щось прикіпіло треба різати, свердлити, можливо на завтра. Після того як я сказав що я її заберу і знайду інших майстрів, було сказано що вони там вже поміняли холодну частину ( це мені сказали по цьому номеру так розумію з Києва +380 97 102 4384) що запчастини вже замовлені, так можна почекати але де підтвердження їхнім словам що завтра буде готова, якщо мені казали що буде готова в понеділок, людина з тої сторони слухавки культурну послала мене. Я передзвонив на другий номер +380980474837 саме СТО у Львові, сказали на сьогодні готова не буде, тільки на завтра тому я сказав що заберу її, мені сказали що ні бо вони вже щось поміняли. Ось так не хитрими маніпуляція ТУРБОСТО отримало мою турбіну у подарунок. Нікому не раджу до них звертатися !!!"
"Робив комплекс обслуговування"все включено" по обслуговуванню автокондиціонера який коштує 699 грн. Претензій до роботи немає, але є одне "але". Після закінчення роботи мені сказали, що Вся робота коштує 950 грн, типу плюс заміна ущілюнювал ного кільця 150 грн (я так розумію це повинно входити у "вакуумування системи"), азот 100 грн (Я так розумію це повинно входити у "діагностика кондиціонера") і плюс 700 за заправку кондиціонера. І того на 250 грн більше ніж вказано на сайті. Причому чек мені ніхто не видав. На запитання про чек мені відповіли, що каса типу вже закрилась і чек потім вишлють на Вайбер (до цього часу шлють, а пройшов тиждень). На запитання про повторну діагностику мені відповіли, що якщо щось зламається-заїдеш, а так смислу немає. Я оплатив, але лишився неприємний "осад". Посилав відгук на мейл компанії, але відповіді так і не дочекався."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото