Дойчэлектросервис. Сервисный центр Киев | Ремонт электроплит | Ремонт холодильников | Ремонт кондиционеров бульвар Вацлава Гавела 55, Солом'янський район, Київ
Інформація
Доброго дня!
Вітаємо Вас на сторінці "Дойчэлектросервис. Сервисный центр Киев". Ми надаємо послуги з ремонту електроплит, холодильників та кондиціонерів в Києві. Ми розуміємо, як важливо мати надійні та функціональні побутові прилади, тому пропонуємо швидкий та якісний ремонт за доступною ціною.
Наші майстри мають багаторічний досвід у галузі ремонту техніки та готові допомогти у будь-якій ситуації. Ми використовуємо тільки оригінальні запчастини від провідних виробників для забезпечення максимальної надійності та довговічності Вашого приладу.
Наш сервісний центр знаходиться за адресою: Київ, бульвар Вацлава Гавела, 55. Ми раді бачити Вас в нашому закладі земного типу GeneralContractor. Детальніше про наші послуги та ціни можна дізнатися на сторінці контактів або за телефоном: 380xxxxxxxxx.
Довірте ремонт своєї техніки нашим професіоналам та насолоджуйтесь її бездоганною роботою! Ми завжди раді допомогти Вам!
Фото
Контакти
бульвар Вацлава Гавела 55, Солом'янський район, 03065 Київ, Україна
Години
Понеділок:
09:00 - 18:00
Вівторок:
09:00 - 18:00
Середа:
09:00 - 18:00
Четвер:
09:00 - 18:00
П`ятниця:
09:00 - 18:00
Субота:
09:00 - 15:00
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Сервіс на рівні дна. Беруть гроші, послугу не надають, псують власність клієнта. Не рекомендую."
"Жах та й годі! Щоб сказати , що я в ШОЦІ -нічого не сказати! Викликала майстра для діагностики бойлера, (знизу почала вода капати)Прийшов , подивився на нього - каже «вибачайте, ремонту не підлягає, купуйте новий». Я ще тоді подумала , щось дуже дивно , по-перше - бойлер майже новий, по-друге - як це так можна такий висновок робити, не знімаючи його і не дивлячись , що там саме в середині! Взяв гроші і пішов. А виявилось - там всього навсього треба замінити прокладку резинову , яка коштує гривень 100!! Ау , люди, це нормально?? Я такого халатного відношення і лінивого сервісу ще не бачила!! Це ж треба водонагрівач зняти розкрутити , подивитись , а там вода, бруд. Навіщо? Легше сказати , що ремонту не підлягає, нехай купують новий за 7-8000 грн. Я повідомила їх про цей випадок - ні слуху , ні духу! Крім нецензурного висловлювання і таких же побажань вони більше нічого не заслуговують! Ніколи в житті туди не звертайтесь ! Витрачені час і гроші в порожнечу!"
"Жахливий сервіс! В подрібнювачі харчових відходів залипли ножі на диску.22.04.21р приїзджає майстер (код майстра 62), ставить диск на заміну, сказав що як прийде запчастина нас наберуть. Через більш ніж місяць ми вирішили поцікавитись, як там йде наша запчастина, сказали, що ось ось прийде. 04.06.21р приїхав майстер з диском, диск встановив, але прилад зібрати не зміг. Сказав, що забере його на фірму, за день-два збере і встановить. Минуло близько 5 днів, нам ніхто навіть і не подумав передзвонити. Ок дзвоню на сервіс, і тут виявляється що вони чекають запчастину!!! Щітки для двигуна!!! Питання, це такі кваліфіковані майстри працюють, що двигуни садять??? Причому, коли я почав виясняти за терміни постааки, то почув- дзвоніть на гарячу лінію!!! Тобто ви хапороли мій прилад, а я маю виясняти коли прийде запчастина. Ок, передзвонює менеджер і каже що щітки прийдуть у вівторок, середа-четвер нам встановлять прилад. Сьогодні п`ятниця 18.06, два тижні мийка тупо з диркою замість сифону, нам до сих пір ніхто не передзвонив. Дзвоню я, оператор каже, що (сюрприз!) Вони чекають запчастину. Потім виясняється, що запчастина таки приїхала, але майстер буде 22.06, бо йому мабуть нзручно в Бучу їхати. Отже, маю надію, що через 2 місяці після звернення в "сервіс", ми зможемо повноцінно користуватись мийкою. Нікому не раджу звертатись в цю "сервісну" компанію. Жахливі майстри, жахлива комунікація з клієнтами!"
"Доброго вечора всім! Я людина, яка не багато часу проводжу в соціальних мережах, а особисто відгуки читати. Але коли вже читаю, то вчитуюся). Ось і не зміг промовчати. Вийшло так що я живу на лівому березі, а Дойчелектросервіс на правому. А так як мені його порадили виробники, прийшлося їхати майже через все місто. Приїхавши притягнувши пилосмок, дівчатка на прийомі сказали що діагностика 3-5 діб робочих(. І що тепер робити, прошу дівчаток, нехай майстер позачергово продиагностує, я ж далеченко живу. Дівчатка відмовили, черга є черга. Вони молодці, знають свою роботу і правила. Але мабуть в той день мій янгол мені допоміг. Коли я дівчаток вмовляв, зайшла гарненька яскрава жіночка- дівчинка, призупинилася, послухала, а потім підійшла до мене, привіталася запитала які в мене питання?..запросила до свого кабінету, я тільки тоді зрозумів що це директор Олена Олександрівна. Людина чуйна приємна і дуже компетентна! Вона увійшла в мої обставини, попросила майстра продіагностувати мій пилосмок. На місці на протязі півгодини вирішення зроблено). Саме головне! Олена Олександрівна допомогла мені не за кошти, а зате, що я літня людина! Приємно, коли літніх людей поважають, в теперішній час, це рідкість!"
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото