Сільпо
Інформація
"Сільпо" - це сучасний заклад, який поєднує в собі відділи харчових продуктів, товарів для дому та косметики. Знаходячись за адресою: Київ, вулиця Михайла Драгомирова, 16, він став любимим місцем для швидких покупок та приємного проведення часу.
У "Сільпо" велика кількість продуктів від провідних українських виробників, а також зі світових брендів. Тут можна знайти як звичайні, так і екзотичні продукти, що дозволяє збалансовано скласти раціон харчування.
Завдяки безкоштовної парковкою, можливістю оплати електронними коштами та консультацією фахівців "Сільпо" проходить у максимально комфортних умовах.
Не важливо, якого віку ви є - тут знайдеться товар для кожного. Отже, якщо ви шукаєте хороше місце для стандартних або несподіваної покупки - завітайте на "Сільпо" за адресою: Київ, вулиця Михайла Драгомирова, 16.
Фото
Контакти
вулиця Михайла Драгомирова 16, Печерський район, 01103 Київ, Україна
Відгуки
"Гарний супермаркет,ціни трохи не для звичайних людей,трохи завищені."
"Маленький магазин. Тісно. Одне радує, що персонал ввічливий і допомагає вибрати потрібний товар."
"Зручне розташування, гарний вибір товарів, ввічливий персонал, завжди чисте приміщення. Рекомендую."
"Мережа однією з перших почала продавати товари під власною торговою маркою, ці товари приносять мережі 10 % прибутку. Середня торговельна площа супермаркету становить 1 464 м², асортимент налічує до 76 000 найменувань харчових продуктів та супутніх товарів (2019) «Сільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. У 2017, 2018, 2019, 2020 супермаркети увійшли до списку найінноваційніших магазинів Європи Europe's Finest Store видання European Supermarket Magazine (ESM) У 2012 мережа «Сільпо» відкрила перший супермаркет преміального формату Le Silpo у Харкові. Особливість магазину: принципи формування асортименту, емоційна комунікація, менша кількість POS-матеріалів Станом на кінець 2019 мережа налічує 4 делікатес-маркети Le Silpo У липні-серпні 2016 ГО «Фундація.101провела моніторинг якості харчових продуктів у супермаркетах України. Моніторинг здійснювався волонтерами, які забажали взяти участь у проєкті[11]. Всього для участі зареєструвалось 157 осіб, 123 з яких активно брали участь в інспектуванні магазинів. За період дослідження було здійснено 447 моніторингових візитів та надіслано таку ж кількість онлайн-звітів. Під час перевірок було зафіксовано 153 випадки продажу зіпсованих м'ясних виробів, які продаються в охолодженому вигляді, що складає 34 %, а також 134 випадки продажу прострочених товарів, що складає 30 %. В опублікованому антирейтингу мережа «Сільпо» посіла перше місце: у 61 % випадків фіксувались факти продажу зіпсованих м'ясних виробів та у 54 % випадків — факти продажу товарів, термін придатності яких минув. На другому місці — «Фора»: факти продажу зіпсованих м'ясних виробів фіксувались у 51 % випадків, а прострочених товарів було 48 %. Третє місце посіла мережа «АТБ»: зіпсовані м'ясні продукти були у 37 % випадків, а прострочених товарів було зафіксовано 34 %."
"Завжди є все в наявності, ще жодного разу не попадав на прострочені продукти"
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото