Comfy вулиця Героїв Небесної Cотні 2А, Біла Церква, Київська область
Інформація
"Comfy" - це сучасний магазин електроніки та товарів для дому, який розташований за адресою: Біла Церква, вулиця Героїв Небесної Сотні, 2А. Ми є надійним постачальником високоякісної техніки та товарів для організації вашого комфорту вдома.
Наш заклад є ідеальним місцем для всіх, хто цінує новітні технології та бажає забезпечити свій дім всіма необхідними зручностями. Ми пропонуємо широкий асортимент електронних пристроїв, включаючи смартфони, ноутбуки, планшети, телевізори, консолі для ігор та багато іншого. У "Comfy" ви знайдете продукцію провідних світових брендів, які гарантують надійність та високу якість своїх виробів.
Наша команда професіоналів завжди готова допомогти вам з вибором та консультуванням щодо техніки. Ми розуміємо, наскільки важливо мати повну інформацію перед покупкою, тому з радістю розповімо вам про функції, характеристики та переваги кожного пристрою.
Крім електроніки, "Comfy" також пропонує широкий вибір товарів для дому. У нашому магазині ви зможете знайти все необхідне для зручного та комфортного побуту: кухонні прилади, побутову техніку, меблі, постільну білизну та інші аксесуари. Ми прагнемо зробити ваше життя більш зручним та приємним, тому пропонуємо тільки високоякісні товари від перевірених виробників.
"Comfy" - це не тільки магазин, а й місце, де ви можете відчути себе комфортно та затишно. Наша атмосфера сприяє спокійним та приємним покупкам, а досвідчені співробітники завжди готові допомогти вам з будь-якими питаннями.
Запрошуємо вас відвідати наш заклад "Comfy" у Білій Церкві. Ми впевнені, що ви знайдете тут все необхідне для створення комфорту в своєму домі та отримаєте незабутні покупкові враження.
Фото
Контакти
вулиця Героїв Небесної Cотні 2А, 09100 Біла Церква, Київська область, Україна
Години
Понеділок:
09:00 - 21:00
Вівторок:
09:00 - 21:00
Середа:
09:00 - 21:00
Четвер:
09:00 - 21:00
П`ятниця:
09:00 - 21:00
Субота:
09:00 - 21:00
Неділя:
09:00 - 21:00
Відгуки
"Comfy Біла Церква - це супермаркет зламків. 18.12. 2021 придбала мікрохвильву піч Samsung, яка під час роботи так сильно нагрівалася, що автоматично відключалася і не вмикалася, поки не вихолоне. Спакувавши цей зламок, наступного дня ми привезли його у Comfy, щоб повернути або обміняти. Отримали категоричну відмову, пояснюючи це тим, що ми підігрівали в ній їжу. І почалося двотижневе ремонтування у сервісному центрі Samsung. Були замінені дві деталі (магнетрон та трансформатор), а також підпаяна плата управління. Отже, піч була зламана. Чи хотіли б собі працівники магазину нову відремонтовану річ?! Не рекомендую ні супермаркет , ні побутову техніку Samsung, адже працівники Comfy зацікавлені лише в тому, щоб продати зламки, а вже потім вони відвертаються від своїх клієнтів, і починається ремонт нової, щойно купленої техніки, придбаної не в комісійному магазині, а в такому "класному" супермаркеті. А компанія Samsung, якби дбала про свою репутацію та виготовляла якісну побутову техніку, то навіть не пропонувала б ремонт, а відразу замінила її, попросивши вибачення за незручності. Ганьба таким виробникам та реалізаторам!!!"
"Чудове обслуговування, гарний асортимент на різні смаки і гаманці. Найкраще консультує Катюша Щербак! Завжди допомагає обрати правильно, з користю."
"Придбала сьогодні телефон косультан дуже багато тупила і мені довелося довго чекати щоб в чеку який не правельно вибили назву послуги міняли на нову і до цього всього консультант не проінформувала мене взагалі про телефон і чи я можу його взяти в розстрочку чи в кредит одним словом я була розчарована"
"Що таке клієнтоорієнтованість в даному магазині, не чули, або навіть і не знають! Оформила онлайн замовлення напередодні ввечері, сьогодні працівник компанії зателефонував мені о 08:30 ранку, підтвердив резерв. Сьогодні ж о 18:20 я приїхала за своїм замовленням до магазину, а мені пропонують забрати товар з вітрини, аргументуючи це тим, що нібито товар, який був на броні за мною, це саме цей товар з вітрини. Хоча при оформленні замовлення, я уточнювала це питання, і мене запевнили, що товар абсолютно новий, зі складу, чекатиме на мене в магазині. Звісно я відмовилась купувати такий товар!! Потім менеджер чи то касир даного магазину "Комфі", пояснила ситуацію цю так, що коли за мною забронювали товар, паралельно в магазині, його вже хтось купував. Це смішно було навіть чути, оскільки нагадаю, що працівник компанії мені зателефонував о 08:30 ранку і підтвердив резерв, а магазин працює з 09:00 ранку, якось трішки не співпадає. Вперше пишу негативний відгук, бо просто чисто по-людські, так ніхто не робе!!!"
"Консультант попався некваліфікований, в результаті був придбаний смартфон без фунуції яка була потрібна і купувалась заради цієї функції. Через 10 днів в сервісному відділі, в розірванні договору купівлі-продажу було відмовлено. Була написана заява на яку через 30 ДНІВ має прийти відповідь (зарання знаю їхню відповідь). Отже, якщо будете купувати смартфон, зарання підготовуйтесь до купівлі. Консультанти скоріше за все працюють у ролі кассира. Особисто я принципово не буду заходити в цей "магазин". Консультанти та сервіс там для "галочки"."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото