MARIO,
вулиця Льва Толстого 14, Шевченківський район, Київ
Про нас

Вас може зацікавити
Години роботи
Понеділок:
11:00 - 06:00
Вівторок:
11:00 - 06:00
Середа:
11:00 - 06:00
Четвер:
11:00 - 06:00
П`ятниця:
11:00 - 06:00
Субота:
11:00 - 06:00
Неділя:
11:00 - 06:00
Вас може зацікавити
Фото
Вас може зацікавити
Контактна інформація
Вас може зацікавити
Відгуки
"Супер. Караоке і діско. Поки супер. Далі буде видно)))"
"Без сумнівно одне з найкращих заходів міста: ⭐Все дуже смачно ⭐Все дуже швидко ⭐Обслуговування супер ⭐Асортимент та меню супер ⭐ Співвідношення ціна-якість - відповідні Рекомендую!)"
"Жахливе обслуговування, їжа та напої дуже посередні. В рахунок вже включається 10% від обслуговування, мені ніколи не шкода достойно оцінити обслуговування і 10% і 20% від чеку, але коли воно того вартує, а це обслуговування не вартує і 1%. Їжу виносять 40 хвилин, при цьому на терасі ми були самі , а офіціанти таке враження, що вчора їх прийняли на роботу без досвіду, дуже мляві, зайвий раз не підійдуть. Риба подалась з костями, які неприємно вишпортувати щоразу. Рівень закладу - совок, який заблудився у сьогоденні з претензією на високу кухню, але до неї дуже далеко, вона схожа на високу кухню лише цінами, хоча якість абсолютно не відповідає вартості. Не рекомендую, особливо, якщо збираєтесь святкувати якусь особливу дату, щоб не псувати собі настрій та апетит. Жах."
"Кава смачна,привітний персонал. Тільки подача фільтр-кави в такій же чашці,що й капучіно не дуже відповідає цьому напою. У високій було б набагато атмосферніше."
"Плюси: 1. Гарний інтер'єр першого поверху та екстер'єр будівлі. 2. Смачні страви. 3. Не висока ціна. 4. Є своя безкоштовна парковка. 5. Є англомовне меню. 6. Літня тераса. Мінус: 1. Офіціанти взагалі не спілкуються англійською. З нами були англомовні друзі доводилось все перекладати. 2. Другий аспект. Нас обслуговувала офіціантка і офіціант. Офіціант був епізодично - по ньому ок, перейшов на українську мову. Офіціантка... з постійно переляканим обличчям... ну є ж культура мовлення, спілкування, вихованість. Я не кажу про вимоги закону, які теж слід поважати. До чого я? Якщо я звертаються до офіціантки англійською мовою...тиша, не знає. Але коли звертаюсь до офіціантки українською - то ситуація аналогічна. Ну забезпечте ж комфорт відвідувачу - перейдіть на українську! Повторюсь - є певна вихованість і вимога закону. Тому закладу наразі 4и зірки, а офіціантам лише 10%, а не 20% чайових від чеку. П.с. ми були у день коли в ресторані та і на всій вулиці зникло світло."
Вас може зацікавити
Також шукають
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎️контактна інформація ⌚️розклад роботи ✍️відгуки 📍 карта міста 🖼️ фото