Центр обслуговування абонентів БКМ бульвар Олександрійський 169, Біла Церква, Київська область
Інформація
Центр обслуговування абонентів БКМ - це сучасний заклад, який знаходиться за адресою Біла Церква, бульвар Олександрійський, 169. Він є незамінним місцем для всіх абонентів, які хочуть отримати якісний сервіс та професійну підтримку від команди експертів.
Наш центр обслуговування надає широкий спектр послуг, пов'язаних з телекомунікаціями. У нас ви можете отримати послуги з підключення до мережі БКМ, замовити та оплатити послуги, а також отримати допомогу вирішення технічних питань. Наші спеціалісти завжди готові до співпраці та допоможуть вам унормувати процес використання послуг БКМ.
Наш центр обслуговування забезпечує максимальний комфорт та зручність для наших клієнтів. У нашому приміщенні ви знайдете зручні крісла, Wi-Fi та вода, що дасть вам змогу зосередитися на суті вашого питання та швидко його вирішити.
Також ми пропонуємо клієнтам можливість взяти участь в акціях, розіграшах та знижках. Будьте в курсі пропозицій та заходів, які ми реалізуємо та отримуйте приємні бонуси від БКМ.
Ми пишаємось тим, що наш центр обслуговування абонентів БКМ став незамінним закладом для всіх наших клієнтів. Ми завжди готові до співпраці та зробимо все можливе, щоб забезпечити вам максимальний комфорт та задоволення від взаємодії з нами. Зверніться до нас за адресою Біла Церква, бульвар Олександрійський, 169 та отримайте професійну допомогу!
Фото
Контакти
бульвар Олександрійський 169, 09100 Біла Церква, Київська область, Україна
Години
Понеділок:
09:00 - 17:00
Вівторок:
09:00 - 17:00
Середа:
09:00 - 17:00
Четвер:
09:00 - 17:00
П`ятниця:
09:00 - 17:00
Субота:
Вихідний
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"По технічним причинам (перебої з електроенергією в місті) інтернет не працює. Ми юридична особа, підприємство, яке працює цілодобово. Заявка 655896 була залишена в 18.00 28.12.21, станом на 8.45год 29.12.21 не виконана. Хоча оператор повідомляв, що майстри починають працювати з 8.00. Паралізована вся робота, конкретної відповіді коли буде відновлена проблема не має."
"Клієнтоорієнтовність оператора нульова. Щоб підключити інтернет, оператор пропонує взяти двотижневу відпустку та чекати в селі на підключення. Ладно вже, не працюють у вихідні дні, то призначте хоча б точний день, коли приїде майстер. А підключення "на протязі 15 робочих днів, майстер набере в день приїзду за пару годин" - це точно не про сучасний сервіс."
"Після того, як БКМ викупив "Белком", зрозуміла, що таке мати проблеми зі зв’язком!!! Інтернет постійно переривається на короткий час. Швидкість тарифу не відповідає (100 Мб - 165 грн., хоч до цього у "Белкома" я мала 10% знижку, яку БКМ прибрав, навіть не повідомивши мене про це!!!). При зверненні на гарячу лінію - жіночка, як папуга повторює: "В нас проблем немає, перезапустіть роутер, або оформіть заявку на виклик майстра на коштовній основі!" Про те, щоб перевірити зі своєї сторони, провести діагностику по своїй зоні відповідальності, перевірити магістраль - навіть немає мови. Не сервісу, не Інтернету. В будь-якому випадку буду шукати альтернативу, скільки б це не коштувало. Хочу платити за якісний зв’язок, а не за повітря. Однозначно не рекомендує! Гарно подумайте перед тим, як стати їхніми абонентами (бо в нас по суті вибору й не було. Перейшли їм "у спадок" після викупу "Белкома")."
"Користуваласия тривалий час іншим провайдером. Усе задовільняло, поки не піднялась вартість. Вирішили перейти на БКМ. З приводу якості послуг поки сказати нічого не можу, але самим моментом підключення лишилася незадоволена. Під час розмови з оператором дізналася чи є послуга зробити інтернет розетку, якої раніше в нас не було. Оператор відповіла 'так' та назвала вартість цієї послуги. Купила цю розетку заздалегіть. Приїхали майстри по налаштуванню та сповіщають,що нічого у стіні не збираються довбати оскільки таким вони не займаються. Оператору зателефонувала, вона каже , що мені слід уважно вичитувати їх сайт, бо оздоблювальними роботами вони не займаються. На моє питання , що тоді по їхньому послуга ' підключення розетки' вартістю 60 грн вона внятно відповісти не змогла. У коридорі кабель пустили аби як. У сусідів інтернет кабелі акуратно проведені та зафіксовані, а в нас просто висить ( нічим не зафіксований ). Розетку так і не зробили, у квартирі дира, а з неї провід. Якби попередньо була надана інформація, що місце під розетку треба самим підготовляти завчасно, то мені не складно визвати майстра але Такої інформації мені надано не було. Дуже не задоволена."
"Довго обирали компанію на послуги доступу до мережі Інтернет у приватний сектор м. Білої Церкви. Розглядали ЛАРТУ (не передзвонили, навіть на друге звернення, лише записали телефон...) Нарешті зупинилися на БКМ. Чекали на підключення 11 робочих днів, підключили на 12 день в зручний для нас час. Зранку другого дня інтернет зник. Служба підтримки зреагувала швидко, надали консультацію по телефону, а потім направили спеціалістів на вирішення проблеми. Інтернет був підключен протягом 15-20 хвилин. Дуже приємно, що оперативно була вирішена наша проблема. Поки все окей. ДЯКУЮ."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото