Поштове відділення Вінниця-34 вулиця Олега Антонова 40 A, Вінниця, Вінницька область
Інформація
Наше Поштове відділення Вінниця-34 - це сучасний заклад, який допомагає забезпечити надійну і швидку доставку та отримання поштових відправлень. Знаходиться наш заклад за адресою: Вінниця, вулиця Олега Антонова, 40 A.
Ми відносимося до типу закладів Financial Service, Post Office, що дає нам можливість надавати не лише послуги з поштової доставки та отримання, але й здійснювати грошові перекази, приймати платежі за комунальні послуги, мобільний зв'язок, кредитні платежі та інші фінансові операції.
Наше поштове відділення обладнано сучасними технологіями та програмним забезпеченням, що дозволяє нам здійснювати послуги якісно та оперативно.
У нас ви можете скористатися послугами різних операторів міжнародної та внутрішньої пошти, відправити поштову кореспонденцію, посилки та експрес-відправлення. Також, ми надаємо послуги з кур'єрської доставки, щоб максимально спростити ваше життя.
Наші спеціалісти є професіоналами своєї справи та завжди готові відповісти на всі ваші запитання та допомогти з вирішенням будь-яких проблем з доставкою пошти чи фінансовими операціями.
Звертаючись до нашого поштового відділення Вінниця-34, ви можете бути впевнені, що ваші відправлення будуть вручені вчасно та надійно, а фінансові операції проведені швидко і відповідально. Ми робимо все можливе, щоб задовольнити потреби кожного нашого клієнта!
Фото
Контакти
вулиця Олега Антонова 40 A, 21034 Вінниця, Вінницька область, Україна
Години
Понеділок:
09:00 - 20:00
Вівторок:
09:00 - 20:00
Середа:
09:00 - 20:00
Четвер:
09:00 - 20:00
П`ятниця:
09:00 - 20:00
Субота:
09:00 - 16:00
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Прийшовши на пошту в неділю забрати посилку, була дуже неприємно вражена роботою персоналу. Як тільки Я відкрила двері мене одразу запитали : " Шо вам? " , паралельно говоривши по телефону працівниця пошти, сказала забрати посилку, на що мені відповіли:" Якщо розрахунок картою посилку віддамо, якщо готівкою - приходьте завтра! " Я прийшла забрати посилку в робочий день, це як? Один єдиний раз вийшла з дому без телефону та карти і так не приємно пішла додому з готівкою назад, без сильно потрібної посилки. Укрпошта нажаль не міняється!"
"Хороший персонал, завжди все швидко. Приємно заходити на відділення після ремонту. Хочеться щоб на майбутнє все менше людей платили комуналку через відділення пошти та не створювали черг для клієнтів які хочуть відправити або отримати посилки."
"Хороше відділення, відправляю посилки кілька раз на тиждень, все швидко і за помірні кошти!"
"1) Надзвичайно повільне відділення. В черзі можна постаріти. 2) Працівники не можуть розібратись зі своєю системою сортування посилок. За однією посилкою прийшлось ходити 2 дні. - В перший день прийшла СМС, що посилка УЖЕ у відділені, прийшов забирати, не змогли її знайти, кажуть мол: "Мабуть СМС вам прийшла раніше ніж ми її оформили, прийдіть завтра". За такою відповідю мені прийшлось вистояти в черзі хвилин 40. - Прийшов на другий день, знову вистояв чергу більш ніж пів години, почали шукати посилку і знову спочатку не змогли знайти. Перерили вже всі ящички, а не тільки той, де по їхньому припушеню мала бути моя посилка. На це пішло ще хвилин 15-20 і тільки після того припустили, що можливо, на посилку накладено мито, а такі посилки у них лежать на касі перед носом. Вже після того як знайшли посилку на касі, почали оформляти мито ще хвилин 15-20, бо поштарка одним пальцем дуже довго набирала IBAN код митниці і кілька разів його перевіряла. Ну, невже не можна якось домовитись з тією ж митницею, щоб на посилки клеїли QR або штрих коди, щоб пожилі працівники славетної CPCP-пошти (Укрпошти) не вводили по пів дня номера рахунків в ручному режимі, а просто зчитували їх по коду і попутно зменшити кількість помилок через людський фактор??? В результаті, щоб забрати одну посилку прийшлось ходити у відділення двічі, майже півтора години потратити на черги і ще десь пів години щоб нарешті оформити митний платіж і забрати посилку. 3) Посилки які відслідковуються лише на території країни відправника, а в Україні вже ні, по типу UC113227655EE, взагалі до адресата не доходять. У відділені 21034 їх навть відмовляються перевіряти чи вони в них вже є чи ні, кажуть мол перевіряйте свій почтовий ящик, але жодного разу мені посилки з подібними трек номерами в мій почтовий ящик не приходили, натомість сусіди в чаті Viber від ОСББ вже кілька разів писали, що їм вкидували не їхні посилки. Якщо працівники, які розносять такі відправлення путають букви в адресі 13Б і 13В, то нехай їх взагалі не розносять і просто відправлять СМС чи повідомлення в Viber і я сам заберу свою посилку."
"Жахливо посилки літають по сходах отримати замовлення дуже важко просто немає слів хамство"
Довідник закладів та послуг у Вінниці
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото