АПОЛЛОН, АРТ-АТЕЛЬЕ, ЧП вулиця Перемоги 33, Вознесенівський район, Запоріжжя, Запорізька область
Інформація
«АПОЛЛОН, АРТ-АТЕЛЬЄ, ЧП» – це сучасний заклад, який пропонує широкий асортимент товарів для дому. Магазин розташований у місті Запоріжжі на вулиці Перемоги,33.
У нашому асортименті Ви знайдете все необхідне для оформлення інтер'єру Вашого будинку: меблі, текстиль, побутову техніку, декоративні елементи, садовий інвентар.
Ми пропонуємо Вам тільки високоякісні товари з провідних виробників. У нашому магазині Ви зможете знайти товари різних видів, які можуть бути необхідні для створення затишного житла.
Наші фахівці завжди готові Вам допомогти у виборі товару. Вони з радістю відповідатимуть на всі Ваші питання та допоможуть знайти те, що Вам необхідно.
Завітайте до «АПОЛЛОН, АРТ-АТЕЛЬЄ, ЧП» і переконайтеся у високій якості наших товарів та професійності наших фахівців. Ми працюємо для Вас кожен день з 9:00 до 20:00. Чекаємо на Вас у нашому магазині!
Фото
Контакти
вулиця Перемоги 33, Вознесенівський район, 69000 Запоріжжя, Запорізька область, Україна
Години
Понеділок:
10:00 - 15:00
Вівторок:
10:00 - 15:00
Середа:
10:00 - 15:00
Четвер:
10:00 - 15:00
П`ятниця:
10:00 - 15:00
Субота:
10:00 - 15:00
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Кілька разів замовляли рамки у цьому салоні. У магазині величезний вибір, замовлення виконали точно вчасно, акуратно. Сервіс також на високому рівні"
"Ніколи не довіряйте оформлення картин для подарунків не професіоналам! Зіпсують свято, ще й не захочуть назвати своє ім'я по телефону для того, щоб поділитися відгуком на гугл. На запитання: хто приймав замовлення і просто сховав частину картини під рамкою, тож загубилася вся композиція роботи. Мені відповіли, що у всьому винні ті, хто оформляв замовлення, дякую, що не вдарили по телефону! Людина, яка відповідає на телефонний дзвінок, відмовилася назвати своє ім'я і просто кинула слухавку. Мій повторний дзвінок був скинутий, потім телефон був відключений .... Через пів години я все ж таки додзвонилася і попросила з'єднати мене з керівництвом, трубка промовчала і пішла кудись дзвонити, не сказавши мені що вона збирається робити, так в невідання я ще дві хвилини вислухувала паралельну розмову з керівництвом і нервове хихикання трубки на мабуть цінні вказівки керівництва. Розмова з директором багато прояснила: виявляється для її дівчаток це не властиво (хоча попередній відгук ваших клієнтів говорить про зворотне), між іншим мені запропонували принести роботу на переоформлення, що звичайно ж відбудеться вже після свят! Так приємний і довгоочікуваний сюрприз, який мені готували батьки 80 і 83 років, був перекреслений роботою магазину Аполлон та його недбайливими, не професійними співробітниками, які не володіють, до речі, не мовою ділового спілкування, не простими правилами гарного тону! Звичайного: "пробачте і ми постараємося вирішити ситуацію" було б достатньо, щоб не псувати свято трьом людям! Вчіть персонал працювати в сучасних реаліях, часи ринку Анголенка давно канули в літа! Ганьба, моя оцінка навіть не одиниця, нуль, дірка від бублика - ось оцінка вашому магазину!"
"я з певною періодичністю робила замовлення дорогих (як душі, так і за вартістю) мені картин та вишивок в Аполлоні. Але сьогоднішній сервіс просто мене вбив. Я культурно стукала у двері, мені просто ніхто не відчиняв, хоча силует менеджера, що стояв за своєю огорожею біля столу, я бачила. Через це довелося стукати ще. У результаті, мені менеджер відчиняє двері і навіть без "вибачте, але" заявляє: "Я вас бачу і чую, що ви стукаєте, але у нас багато людей у залі, тому я вам не відчиняю" Аполлоне, це нормально взагалі? У яких риштуваннях ви знайшли такі скрипти спілкування з клієнтами? За наявності вільних менеджерів. До слова в залі була сім'я (3 особи) + 2 менеджери. Клієнти нічого не замовляли, а просто дивилися. Дякую за такий неприємний прийом, я найближчим часом обрамлятиму у ваших конкурентів. Тим більше, що з асортиментом застарів і нового нічого немає."
"Гарний салон, великий вибір. Грамотно прораховують індивідуальні замовлення з урахуванням усіх переваг і якісно втілюють це в життя. Але дівчина у відділі продажу готових рамок не орієнтується у товарі, не прагне проконсультувати та продати."
"Замовляла раму для вишивки. Величезний вибір багет. Тлумачні працівники: запропонували найкращі поєднання, розміри, стилі. Швидко, якісно!"
Довідник закладів та послуг у Запоріжжі
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото